Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 29-09-2008, godz. 10:00Wykonanie budynku sanitarno-szatniowego Orlik 2012 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 06 październik 2008r.
Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: „Wykonanie budynku sanitarno-szatniowego – Orlik 2012 w Pszczynie”. (nr sprawy: IZ.345-14/R/08). Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące: „Wykonania budynku sanitarno-szatniowego – Orlik 2012 w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożona została oferta następującego wykonawcy: 1. Oferta nr 1 wykonawca: Lider - DROMOT Jan Pijatyk, Ryszard Kmieć, Renata Morcinek Spółka Jawna, 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32 ; Uczestnik - Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane i Realizacji Usług Technicznych „AB” sp. z o.o. 43-100 Tychy ul. Dojazdowa 8 Oferta, spełniająca wymagania zawarte w siwz, otrzymała punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Lider - DROMOT Jan Pijatyk, Ryszard Kmieć, Renata Morcinek Spółka Jawna, 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32 ; Uczestnik - Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane i Realizacji Usług Technicznych „AB” sp. z o.o. 43-100 Tychy ul. Dojazdowa 8 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Lider - DROMOT Jan Pijatyk, Ryszard Kmieć, Renata Morcinek Spółka Jawna, 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32 ; Uczestnik - Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane i Realizacji Usług Technicznych „AB” sp. z o.o. 43-100 Tychy ul. Dojazdowa 8 z ceną brutto wynoszącą: 146 997,73 zł (słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem złotych 73/100) Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Wykonanie budynku sanitarno-szatniowego - Orlik 2012 w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 218716 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax. 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budynku sanitarno-szatniowego - Orlik 2012 w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: wykonaniu budynku sanitarno-szatniowego dla kompleksu Boisk Sportowych Orlik 2012 w Pszczynie. Zestawienie powierzchni budynku: Powierzchnia zabudowy: 36,48m2 Powierzchnia użytkowa: 28,89 m2 Kubatura: 115,80 m3 Budynek, będący przedmiotem zamówienia jest budynkiem użyteczności publicznej, wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym. Budynek będzie pokryty dachem dwuspadowym w konstrukcji drewnianej. Na powierzchnię budynku składa się: pomieszczenie dla trenera, magazyn, WC z dwiema kabinami i przedsionkiem, WC dla niepełnosprawnych. Wielkość zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art.11 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty ogólnobudowlane w tym ciesielskie i okładzinowe z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 80 000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto dysponują 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: w przypadku ubiegania się o realizację dysponowania: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Do powyższej listy należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. 2.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty ogólnobudowlane w tym ciesielskie i okładzinowe z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie.Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 80 000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D.Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Kosztorysu ofertowego sporządzonego w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 2. Zatwierdzone istotne postanowienia umowy.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna, parter Starostwa, pok. nr 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych.. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy. IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna I piętro Sekretariat pok. nr 35 Starostwa Powiatowego w Pszczynie.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |