Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 24-07-2008, godz. 10:00Remont ciągów komunikacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE
43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45 www.powiat.pszczyna.pl, e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl Pszczyna, dnia 24.07.2008r. Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Zespołu Szkół Samochodowych przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie nr sprawy: IZ.345-9/R/08 Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iŜ zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące: „Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Zespołu Szkół Samochodowych przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie” I. W postępowaniu złoŜone zostały oferty następujących wykonawców: Oferta nr 1 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna, ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 179.152,94 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt dwa złote 94/100) Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niŜej: Oferta nr 1 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna, ul. Sucharskiego 7. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100 pkt, łączna punktacja: 300 pkt II. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iŜ w toku badania i oceny ofert złoŜonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niŜej wymienionego Wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna, ul. Sucharskiego 7. z ceną brutto wynoszącą: 179.152,94 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt dwa złote 94/100) Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniŜszą cenę spośród ofert złoŜonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złoŜenie ofert. |
|
Pszczyna: Remont ciągów komunikacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 147713 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów komunikacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont ciągów komunikacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie. 1.Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: a.Demontażu istniejących posadzek korytarzy i schodów, b.Wykonaniu nowych powłok malarskich ściennych i sufitowych wraz z przygotowaniem, c.Wykonaniu okładzin ściennych i podłogowych z glazury ceramicznej, d.Wymianie drzwi wewnętrznych, e.Wymianie oświetlenia wraz z instalacją wraz z robotami towarzyszącymi. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-0, 45.43.00.00-0, 45.45.21.00-8, 45.31.00.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, e. wykonają zamówienie w terminie: 70 dni od dnia podpisania umowy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: w przypadku ubiegania się o realizację dysponowania: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Do powyższej listy należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. 2.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty ogólnobudowlane i instalacyjne, wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane i instalacyjne, wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości min. 130.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. C.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok.nr 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |