Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 25-07-2008, godz. 10:00Modernizacja sanitariatów w budynku ZSE ul. Bogedaina 20 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Ogłoszenie wyników
przetargu nieograniczonego na: „Modernizacja sanitariatów w budynku ZSE ul. Bogedaina 20 w Pszczynie”. (nr sprawy: IZ.345-8/R/08). Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące: „Modernizacji sanitariatów w budynku ZSE ul. Bogedaina 20 w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: „Puchałka” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Stanisław Puchałka, 43-200 Pszczyna, ul. Platynowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 95.173,37 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy sto siedemdziesiąt trzy złote 37/100) 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka , 43-200 Pszczyna, ul. Łucznicza 2 z ceną brutto wynoszącą: 105.571,21 zł (słownie: sto pięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt jeden złotych 21/100) Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 2 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka , 43-200 Pszczyna, ul. Łucznicza 2. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: II. Wykluczono z postępowania niżej wymienionego Wykonawcę: „Puchałka” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Stanisław Puchałka, 43-200 Pszczyna, ul. Platynowa 4 (oferta nr 1) Za brak dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganego w SIWZ (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Zamawiający wymagał, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przedłożenia w ofercie: polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (pkt. IX lit. C SIWZ). Wykonawca nie przedłożył wymaganego dokumentu w ofercie oraz w wyznaczonym terminie nie uzupełnił brakującego dokumentu. III. Odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy: „Puchałka” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Stanisław Puchałka, 43-200 Pszczyna, ul. Platynowa 4 (oferta nr 1) powodem odrzucenia jest: Wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (Podst. Prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka, 43-200 Pszczyna, ul. Łucznicza 2 z ceną brutto wynoszącą: 105.571,21 zł (słownie: sto pięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt jeden złotych 21/100) Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Modernizacja sanitariatów w budynku ZSE ul. Bogedaina 20 w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 147217 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sanitariatów w budynku ZSE ul. Bogedaina 20 w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją węzłów sanitarnych parteru i piętra oraz wraz z wymianą instalacji wod.-kan. i modernizacją instalacji elektrycznej obejmujących m.in. a.Wymianę instalacji wodnej wraz z rozbudowaniem o sieć p.pożarową, b.Wymianę kanalizacji sanitarnej w obrębie modernizowanych węzłów sanitarnych, c.Zabudowanie wywiewnej instalacji mechanicznej, d.Wykonanie ścianek kabin sanitarnych, osadzenie drzwi, zabudowa sufitów podwieszanych, e.Wykonanie okładzin z glazury ceramicznej na ścianach i podłodze, biały montaż wraz z robotami towarzyszącymi. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.10-4, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.45.21.00-8. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, e. Wykonają zamówienie w terminie: 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: w przypadku ubiegania się o realizację dysponowania: a.1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b.1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do powyższej listy należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. 2.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty ogólnobudowlane i instalacyjne, wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane i instalacyjne, wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 120.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. C.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. nr 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |