Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 22-07-2008, godz. 10:00Budowa kompleksu sportowego Orlik 2012 w Pszczynie usytuowanego przy ul. Zamenhofa 5a. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE
43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45 www.powiat.pszczyna.pl e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl Pszczyna, dnia 23 lipiec 2008r. Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: Budowę kompleksu sportowego „ORLIK 2012” w Pszczynie (nr sprawy: IZ.345-7/R/08). Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące: budowy kompleksu sportowego „ORLIK 2012” w Pszczynie I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: TAMEX Obiekty Sportowe S.A. - 00-355 Warszawa ul.Tamka 38 z ceną brutto wynoszącą: 1 289 495,19 zł (słownie: jeden milion dwieście osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt pięć złotych 19/100) 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „MONOBET” Marian Andrzejewski – 43-100 Tychy ul.Dojazdowa 9 z ceną brutto wynoszącą: 1 345 716,73 zł (słownie: jeden milion trzysta czterdzieści pięć tysięcy siedemset szesnaście złotych 73/100). Oferty, spełniają wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1: 100,00 pkt. 2. Oferta nr 2: 95,82 pkt. II. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: TAMEX Obiekty Sportowe S.A. ul.Tamka 38 00-355 Warszawa z ceną brutto wynoszącą: 1 289 495,19 zł (słownie: jeden milion dwieście osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt pięć złotych 19/100) Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. |
|
Pszczyna: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu sportowego Orlik 2012 w Pszczynie usytuowanego przy ul. Zamenhofa 5a.
Numer ogłoszenia: 144319 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu sportowego Orlik 2012 w Pszczynie usytuowanego przy ul. Zamenhofa 5a.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10m x 32,10m, wyposażonego w sprzęt sportowy, nawierzchnia boiska poliuretanowa dwuwarstwowa i podbudowie jak niżej: a.Geotkanina b.Warstwa odsączająca z piasku płukanego 10 cm c.Kruszywo łamane frakcji 0-32mm - 10 cm d.Płyta betonowa (beton B20:C-16/20) (pozornie dylatowana polami o powierzchni max 25m2 i ryglowana w miejscach dylatacji) - gr. 15cm e.Nawierzchnia dwuwarstwowa grubości 12 - 13 mm, składająca się z: Warstwy podkładowej elastycznej gr. 10 - 11 mm Warstwy użytkowej wierzchniej natryskowej (mieszanka granulatu EPDM i PU) o grubości 2 mm do 3 mm Wszystkie materiały zastosowane do wykonania w/w oraz technologia i sposób wykonania muszą spełniać wymagania i warunki zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.Boiska trawiastego do piłki nożnej o wymiarach 62,00m x 30,00 m, wyposażonego w sprzęt sportowy, nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej i podbudowie jak niżej: a.Geotkanina typu Fibertex 45 M b.Warstwa odsączająca z piasku płukanego 10 cm c.Kruszywo łamane frakcji 32-63mm - 10 cm d.Kruszywo łamane frakcji 0 - 32mm - 10 cm e.Kliniec frakcji 0 - 4 mm - 2cm f.Nawierzchnia z trawy syntetycznej wysokości min 62 mm Wszystkie materiały zastosowane do wykonania w/w oraz technologia i sposób wykonania muszą spełniać wymagania i warunki zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 3.Pozostałe elementy zamówienia a.Ogrodzenie terenu: wysokości 4 m, w dolnej części systemowe panelowe do wysokości 2 m, powyżej z siatki poliuretanowej o oczkach 10 x 10 cm. b.Piłkochwyty o wysokości 6 m z siatki polipropylenowej c.Oświetlenie terenu: 10 masztów oświetleniowych z zamontowanymi 24 projektorami, okablowaniem i przyłączem. d.Ciągi pieszo - jezdne, chodniki, utwardzenia - z kostki brukowej na podbudowie wielowarstwowej e.Kanalizacja sanitarna, deszczowa wraz z przyłączami f.Odwodnienie powierzchniowe i wgłębne g.Przyłącze energetyczne h.Fundamenty pod zaplecze sanitarno - szatniowe i.Zadaszenie - wiata o powierzchni ok. 45 m2 j.Wszystkie roboty, dostawy i montaże towarzyszące w/w. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a.przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b.projekt budowlano wykonawczy - załącznik nr 6 do SIWZ c.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 7 do SIWZ) Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.10.00.00-8, 45.23.13.00-8, 45.40.00.00-1. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych ) w terminie do 22.07.2008r. do godz. 10.00. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone wyłącznie w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami).. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e. Wykonają zamówienie w terminie wymaganym przez Zamawiającego: 28 listopad 2008r. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. Warunek minimalny: a.1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b.1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c.1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do powyższej listy należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. 2.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym: - jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej - jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową wykonanych w ramach jednej lub dwóch umów); C.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. nr 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |