Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 21-12-2007, godz. 09:00Remont zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej ZSR w Pszczynie |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 21 grudzień 2007r. Sprawa: IZ-20/ZSR/R/07 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: „Remont zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej ZSR w Pszczynie”. Sprawa Nr IZ – 20/ZSR/R/07. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Remont zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej ZSR w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: PUCHAŁKA PHU Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4, cena brutto oferty: 108 881,23 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 88,57 pkt, łączna punktacja: 265,71 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane CYGOŃ 34-350 Ciemna ul. Św. Floriana 6 , cena brutto oferty: 142 673,39 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 67,59 pkt, łączna punktacja: 202,77 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: PROGRESS Piotr Junka ul. Małopolska 83/10 44-335 Jastrzębie – Zdrój cena brutto oferty: 119 830,51 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 80,48 pkt, łączna punktacja: 241,44 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka 43-200 Pszczyna ul. Łucznicza 2 cena brutto oferty: 116 882,65 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 82,51 pkt, łączna punktacja: 247,53 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: Zakład Robót Specjalistycznych Rafał Szostak 43-200 Pszczyna ul. Lompy 4 cena brutto oferty: 141 257,16 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,27 pkt, łączna punktacja: 204,81 pkt 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL” 32-625 Przecieszyn ul. Graniczna 25 cena brutto oferty: 96 432,97 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 7. Oferta nr 7 wykonawcy: P.H.U. DORO s.c. Maria i Piotr Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Słoneczna 8 cena brutto oferty: 146 696,14 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 65,74 pkt, łączna punktacja: 197,22 pkt II. Za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy: Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL” 32-625 Przecieszyn ul. Graniczna 25 Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wynoszącą: 96 432,97 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy czterysta trzydzieści dwa złote 97 / 100 ). Dziękujemy za udział w postępowaniu i przygotowanie ofert. |
|
„Remont zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej ZSR w Pszczynie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania remontowego: „Remont zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej ZSR w Pszczynie”. 1.Zakres przedmiotowy zadania obejmuje m. in. następujące elementy: a.generalny remont pomieszczeń: a.1. szatnia dziewcząt z węzłem sanitarnym i natryskami – powierzchnia ~21,5 m2 a.2. szatnia chłopców z węzłem sanitarnym i natryskami – powierzchnia ~22 m2 w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych obejmujących wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych, montaż urządzeń sanitarnych, instalacji wentylacji wraz z osprzętem, robót elektrycznych oraz wymiany instalacji co wraz z grzejnikami. b.malowanie ścian i sufitów oraz obudowa ciągów wentylacyjnych pomieszczeń: dla personelu, siłowni i korytarza o łącznej powierzchni ok. 95 m2 2.Szczegółowy zakres robót określają: a.przedmiary robót – załącznik nr 1a i 1b do SIWZ b.projekty budowlane - załącznik nr 4a i 4 b do SIWZ c.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 5 do SIWZ ;CPV: 45.33.00.00-9 2.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: 29.02.2008r. 4.Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a.w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 30.00 zł b.na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-4 ustawy. 6.Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Kosztorys ofertowy sporządzony w układzie załączonego do siwz przedmiaru robót - zał. Nr 1a i 1b, który nie powinien zawierać żadnych braków pozycji, upustów ani wartości zerowych pozycji, Zatwierdzone Istotne Postanowienia Umowy. 7.Udzielą 3–letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 12.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 13.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 14.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 15.Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: kryterium cena – 100%. 16.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: a.Maria Szczepanek – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych b.Katarzyna Guzdek – Inspektor ds. Zamówień Publicznych i Inwestycji w pok. nr 43, w godzinach od 08:00 – 15:00, nr tel./fax (032) 449-23-12 17.Miejsce i termin składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10; 43-200 Pszczyna 18. Termin złożenia ofert upływa w dniu 21 grudzień 2007r. do godz. 0900. 19. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego: pok. 45, w dniu 21 grudzień 2007r. do godz. 0930. 21. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 21 grudzień 2007r. włącznie. |