Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 11-12-2007, godz. 10:00Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Ogłoszenie wyników
przetargu nieograniczonego na: „Dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie”. Powiat Pszczyński informuje, że Komisja przetargowa po rozpatrzeniu ofert złożonych w w/w zamówieniu za najkorzystniejszą uznała ofertę firmy: Firma Kawalec Stanisław Kawalec 41-100 Siemianowice Śl. ul. Świerczewskiego 8 W postępowaniu złożona została jedna oferta wykonawcy: Oferta nr 1 wykonawcy: Firma Kawalec Stanisław Kawalec 41-100 Siemianowice Śl. ul. Świerczewskiego 8 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera cenę brutto wynoszącą: 386 541,75 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt sześć tysięcy pięćset czterdzieści jeden złotych 75 / 100 ). Dziękujemy za udział w postępowaniu i przygotowanie oferty. |
|
1. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA obejmuje:
„Dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie.” Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych : A. TABLICE ZWYCZAJNE: a.Tablice samochodowe b.Tablice motocyklowe c.Tablice motorowerowe B. TABLICE INDYWIDUALNE: a.Tablice samochodowe b.Tablice motocyklowe C. TABLICE ZABYTKOWE: a.Tablice samochodowe b.Tablice motocyklowe. D. TABLICE TYMCZASOWE: a.Tablice samochodowe b.Tablice motocyklowe c.Tablice motorowerowe Szczegółowy zakres dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Zakres Dostawy). Określa on rodzaj zamawianych tablic rejestracyjnych precyzując ich docelową ilość. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania określonej ilości i rodzaju danych tablic rejestracyjnych w miarę swoich potrzeb. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie, która część zamówienia wykonywana będzie przez podwykonawcę. 8.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1, punkt 7. UPZP. 9.ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ www.przetargi.powiat.pszczyna.pl - pobranie SIWZ oraz korespondencja z Zamawiającym zamowienia@powiat.pszczyna.pl - dodatkowy kontakt z Zamawiającym Adres Zamawiającego: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 telefon/fax: (032) 449-23-12 e-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.pl 10. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH, DOKUMENTACH, JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. a. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. c. Zezwolenie Wojewody na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych. d. Certyfikat wydany przez Instytut Transportu Samochodowego (zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami) o zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. e.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). f.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające, że dostawy, o których mowa zostały wykonane należycie. g.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość techniczną gwarantującą wykonanie tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi lub oświadczenie o sprowadzaniu z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych (załącznik nr 6 do SIWZ). i.Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SIWZ - podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. 11.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł w terminie do dnia 11.12.2007 r. do godz. 10.00. 12.Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna Termin złożenia ofert upływa w dniu 11 grudzień 2007 r. do godz. 10.00. 13.Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej w Starostwie Powiatowym w Pszczynie w dniu 11 grudzień 2007r. o godz. 10.30. |