Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 30-10-2007, godz. 10:00Wykonanie remontu dróg na terenie Parku Przemysłowego Ziemia Pszczyńska. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 82, poz. 560 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Wykonanie remontu dróg na terenie Parku Przemysłowego Ziemia Pszczyńska”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1.Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Pszczyna sp. z o.o. 43-215 Jankowice, ul. Borowikowa 1; cena brutto oferty: 229 619,25 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 97,96 pkt, łączna punktacja: 293,88 pkt 2.Oferta nr 2 wykonawcy: „KEM – TYSKIE DROGI” spółka z o.o. 43-100 Tychy ul. Urbanowicka 8, cena brutto oferty: 262 178,49 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 85,80 pkt, łączna punktacja: 257,40 pkt 3.Oferta nr 3 wykonawcy: Firma KAMRAT 43-245 Studzionka ul. Wodzisławska 1 Cena brutto oferty: 224 931,40 zł Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt II. Za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy: Firma KAMRAT 43-245 Studzionka ul. Wodzisławska 1 Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wynoszącą: 224 931,40 zł (słownie: dwieście dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset trzydzieści jeden złotych 40/100). Dziękujemy za udział w postępowaniu i przygotowanie ofert. |
|
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie remontu dróg na terenie Parku Przemysłowego – Ziemia Pszczyńska”.
Zakres przedmiotowy zadania obejmuje m. in. następujące elementy: a.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych b.Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na pow. 1750m2 c. Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm na pow. 410 m2 d.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej – grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm na pow. 1750 m2 e. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych f.Rozbiórka zniszczonych warstw konstrukcji drogi i wykonanie nowych wraz z robotami towarzyszącymi. a.Szczegółowy zakres robót określają: a.przedmiar robót – załącznik 1 do SIWZ b.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 4 do SIWZ Kody CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 2.Zamawiający: Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie. 3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy. Ze względu na termin realizacji zamówienia przypadający na okres jesienno –zimowy, w przypadku wystąpienia nie sprzyjających warunków atmosferycznych (długotrwałe opady deszczu, śniegu, temperatury ujemne) uniemożliwiających spełnienie reżimów technologicznych wykonywanych prac, Zamawiający dopuszcza możliwość zawieszenia realizacji umowy do czasu wystąpienia warunków pozwalających na kontynuację robót. Podstawą zawieszenia prac będzie pisemne zgłoszenie wykonawcy, potwierdzone i zaakceptowane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Ostateczny termin zakończenia robót nie może nastąpić później niż 30 maj 2008r. 5.Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a.w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 20.00 zł b.na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. 6.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2007r. Nr 82, poz. 560 ) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-4 ustawy. 7.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a.Wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a.Kosztorysu ofertowego sporządzonego w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1do SIWZ), który nie powinien zawierać żadnych braków pozycji, upustów ani wartości zerowych pozycji. b.Zatwierdzone Istotne Postanowienia Umowy – załącznik nr 3 do SIWZ - podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. 10.Udzielą 3–letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 12.Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 13.Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 16.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 17.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 18.Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: kryterium cena – 100%. 19.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: a.Maria Szczepanek – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych b.Katarzyna Guzdek – Inspektor ds. Zamówień Publicznych i Inwestycji w pok. nr 43, w godzinach od 08:00 – 15:00, nr tel./fax (032) 449-23-12 20. Miejsce i termin składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10; 43-200 Pszczyna 21. Termin złożenia ofert upływa w dniu 30 październik 2007r. do godz. 1000. 22. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego: pok. 45, w dniu 30 październik 2007r. do godz. 1030. 23. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 30 październik 2007r. włącznie. |