Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 24-08-2007, godz. 11:00Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Kobiór ( system EGB 2000 i dg Dialog) oraz dostosowanie użytków dla terenów zabudowanych do zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
W postępowaniu złożona została oferta następującego wykonawcy:
Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt Powiat Pszczyński informuje, że Komisja przetargowa po rozpatrzeniu oferty złożonej w w/w zamówieniu za najkorzystniejszą uznała ofertę firmy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera cenę brutto wynoszącą: 165 920,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100). |
|
1.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Kobiór (system EGB 2000 i dg Dialog) oraz dostosowanie użytków dla terenów zabudowanych do zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. (zgodnie z warunkami technicznymi – załącznik nr 1 do SIWZ/umowy) , kod CPV 70000000-1 2.Zamawiający: Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie. 3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie siwz: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: 10 grudzień 2007r. Plan czasowy wykonania usługi: a.do dnia 20 października 2007r – zakończenie prac polowych b.do dnia 10 grudnia 2007r. – pozostałe końcowe prace geodezyjne 5.Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a.w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 10,00 złotych b.na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. 6.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. Nr 82 poz. 560 z późn. zm.) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-4 ustawy. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 1 roku. Spełniają warunki minimalne wymagane przez Zamawiającego: dołączą dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj geodezyjne uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie tożsamej usługi. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ. 7.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 13.Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: Kryterium cena – 100%. 14.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach przedmiotu zamówienia: a.Karol Szonowski - Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami; tel. (032) 449-23-42 b.Halina Ochot – inspektor nadzoru; tel (032) 449-23-37 w sprawach przedmiotu zamówienia: c.Katarzyna Guzdek – inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych w pok. Nr 5, w godzinach od 08.00 – 15.00, nr tel/fax. (032) 449-23-12, 15.Miejsce i termin składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna Termin złożenia ofert upływa w dniu 24 sierpień 2007r. do godz. 11.00. 16. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego: pok. 45, w dniu 24 sierpień 2007r. godz. 1130. 17.Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 24 sierpnia 2007r włącznie. |