Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 30-08-2007, godz. 10:00„Zagospodarowanie terenów zielonych wokół budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie – etap I” |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Dotyczy: zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania:
„Zagospodarowanie terenów zielonych wokół budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie – etap I” Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 82, poz. 560 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Zagospodarowanie terenów zielonych wokół budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie – etap I”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: PLATER Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka ul. Jaworowa 4B; Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,00 pkt, łączna punktacja: 204,00 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Robót Drogowych i Budowlanych „MAT-BUD” inż. Roman Marciniak 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 68 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt II. Za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy: Zakład Robót Drogowych i Budowlanych „MAT-BUD” inż. Roman Marciniak 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 68 Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wynoszącą: 82 562,10 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt dwa złote 10/100). |
|
Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie
43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10 tel./fax (32) 449-23-12, ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest: „Zagospodarowanie terenów zielonych wokół budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie – etap I” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - rozbiórkę nawierzchni z kostki kamiennej 110 m2 - rozbiórkę nawierzchni mineralno-bitumicznej 260 m2 - rozbiórkę chodnika z płytek betonowych 22 m2 - demontaż bramy wjazdowej i słupków na fundamencie 1 kpl. - wycinkę drzew i krzewów - montaż bramy przesuwnej samonośnej dł.500cm w świetle słupków 1 kpl. - wykonanie nawierzchni drogi wjazdowej i parkingu wraz z warstwami podbudowy i krawężnikami, z kostki betonowej „Starobruk” gr.8cm, kolor szary 2380 m2 - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej „Starobruk” gr.6cm, kolor szary, wraz z warstwami podbudowy 19 m2 - wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej szlachetnej „Naturo” gr.6cm, kolor jasnoszary i antracyt 40 m2 - niwelację terenu, założenie trawnika, obsadzenie rabat kwiatowych roślinami z rodziny liliowców amerykańskich (odmiany koloru żółtego i różowołososiowego) 335 m2 wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres robót określają przedmiar robót (załącznik nr 1) i dokumentacja projektowa (załącznik nr 6) CPV: 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2. Zamawiający: Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie. 3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 31 październik 2007r. 5. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a. w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 15,25 zł brutto b. na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2007r. Nr 82, poz. 560 ) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-4 ustawy. Dla każdej z części zamówienia Zamawiający wymaga wskazania osoby kierownika budowy (robót) (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 7. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących roboty drogowe o wartości 100 000 złotych (brutto) każda. 8. Udzielą 3–letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: kryterium cena – 100%. 17. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: a. Maria Szczepanek – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych b. Katarzyna Guzdek – Inspektor ds. Zamówień Publicznych i Inwestycji w pok. nr 43, w godzinach od 08:00 – 15:00, nr tel./fax (032) 449-23-12 18. Miejsce i termin składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10; 43-200 Pszczyna 19. Termin złożenia ofert upływa w dniu 30 sierpień 2007r. do godz. 1000. 20. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego: pok. nr 5-6, w dniu 30 sierpień 2007r. do godz. 1030. 21. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert włącznie. |