Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 20-07-2007, godz. 10:00Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych ZSS w Pszczynie |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 24 lipiec 2007r.
Sprawa: IZ-9/R/07 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: Dotyczy: zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: W zakresie części I Roboty budowlane: 1. Oferta nr 2 wykonawcy: PPU IZOTERM 43-200 Pszczyna ul. W. Broniewskiego 8; Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 93,02 pkt, łączna punktacja: 279,06 pkt 2. Oferta nr 4 wykonawcy: PPUH „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 3. Oferta nr 5 wykonawcy: PLATER – spółka jawna Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Pławecki s. ,Pławecki L 43-241 Łąka ul. Jaworowa 4b Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 97,00 pkt, łączna punktacja: 296,91 pkt W zakresie części II Roboty instalacyjne: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: PUCHAŁKA PHU Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4; Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 2. Oferta nr 3 wykonawcy: ZUH „WODMETAL” Krystyna Niewelt 44-314 Radlin ul. Napierskiego 15 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 91,25 pkt, łączna punktacja: 273,75 pkt 3. Oferta nr 4 wykonawcy: PPUH „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 95,69 pkt, łączna punktacja: 287,07 pkt 4. Oferta nr 5 wykonawcy: PLATER – spółka jawna Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Pławecki s. ,Pławecki L 43-241 Łąka ul. Jaworowa 4b Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 98,97 pkt, łączna punktacja: 296,91 pkt Powiat Pszczyński informuje, że Komisja przetargowa po rozpatrzeniu ofert złożonych w w/w zamówieniu za najkorzystniejszą uznała ofertę firmy: W zakresie części I Roboty budowlane: PPUH „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu dla części I Roboty budowlane, z ceną brutto wynoszącą: 958 648,10 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset czterdzieści osiem złotych 10/100). W zakresie części II Roboty instalacyjne: PUCHAŁKA PHU Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4; Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu dla części II Roboty instalacyjne, z ceną brutto wynoszącą: 115 044,37 zł (słownie: sto piętnaście tysięcy czterdzieści cztery złote 37/100). Dziękujemy za udział w postępowaniu i przygotowanie ofert. |
|
„Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych przy ul.Bogedaina 21 w Pszczynie”
1.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zgodnym z projektem „Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych przy ul.Bogedaina 21 w Pszczynie” W zakres robót wchodzi między innymi: a.miejscowe naprawy i wyrównanie powierzchni dachu krytego papą: dach płaski jednospadowy – 986,8 m2; dach łukowy – 1049,2 m2 2036 m2 b.rozbiórka kominów i świetlików c.demontaż instalacji odgromowej d.demontaż obróbek blacharskich e.demontaż stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych i bram garażowych f.skucie gzymsów i pilastrów z powierzchni ścian; odbicie tynków zewnętrznych g.wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych h.wykonanie termomodernizacji dachu metodą natrysku sztywnej pianki poliuretanowej z warstwą ochronną zabezpieczającą przed promieniami UV 2036 m2 i.wykonanie termorenowacji ścian w bezspoinowym systemie ociepleń, z zastosowaniem styropianu samogasnącego, sezonowanego EPS-80-036 Fasada grubości 15cm ~ 485 m2 j.wykonanie tynków cienkowarstwowych (technologia systemowa) ~ 485 m2 k.izolacja przeciwwodna i cieplna fundamentów ~ 208 m2 l.montaż okien PCV rozwieralno-uchylnych i rozwieralnych ~ 173 m2 m.montaż bram stalowych ocieplanych pełnych ~ 77 m2 n.montaż belek stalowych wzmacniających strop ~ 145 m o.wykonanie komina ponad dachem z cegły klinkierowej i montaż przewodu spalinowego ze stali nierdzewnej o średnicy 180mm ~ 12 m p.wykonanie instalacji odgromowej ~ 630 m wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres robót określają projekt budowlano – wykonawczy załącznik nr 6 oraz przedmiar robót – załącznik 1a. CZĘŚĆ II. ROBOTY INSTALACYJNE W zakres robót instalacyjnych wchodzi: a.demontaż istniejącej instalacji c.o. wykonanej z rur stalowych czarnych ~ 1335 m b.demontaż grzejników stalowych 4-rzędowych z rur ożebrowanych wraz z zaworami grzejnikowymi 39 kpl. c.demontaż wywietrzników dachowych cylindrycznych wraz z podstawami 12 kpl. d.montaż instalacji c.o. z rur stalowych czarnych ~ 1335 m e.montaż grzejników stalowych jedno- i dwupłytowych 39 kpl. f.montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych prostych i wzmocnionych 39 kpl. g.montaż zaworów przelotowych 10 szt. h.Montaż zaworów odpowietrzających automatycznych 8 szt. iWraz robotami towarzyszącymi. CPV: 45321000-3, 45331100-7, 45421000-4 2.Zamawiający: Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie. 3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: 15 lipiec 2008r. 5.Ze względu na dofinansowanie zadania ze środków zewnętrznych konieczne jest wykonanie zasadniczych grup robót w następujących terminach: a.do 30.11.2007 – roboty związane z termomodernizacją dachu i wymianą stolarki okiennej, drzwiowej i bram garażowych b.od 02.01.2008 do 15.07.2008 – roboty związane z dociepleniem fundamentów i ścian zewnętrznych oraz wymianą instalacji C.O. 6.Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a.w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 42,00 zł b.na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2007r. Nr 82, poz. 560 ) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-4 ustawy. Dla każdej z części zamówienia Zamawiający wymaga wskazania osoby kierownika budowy (robót) (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 7.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie.Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących: a.dla CZĘŚCI I zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE: wykonanie prac termomodernizacyjnych wykonanych metodą lekką – mokrą o wartości robót min. 300 000 złotych brutto każda b.dla CZĘŚCI II zamówienia: ROBOTY INSTALACYJNE wykonanie instalacji co – o wartości robót min. 80 000 złotych brutto każda. 8.Udzielą 3–letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 10.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 12.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 15.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 16.Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagani określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: kryterium cena – 100%. 17.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: a.Maria Szczepanek – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych b.Katarzyna Guzdek – Inspektor ds. Zamówień Publicznych i Inwestycji w pok. nr 43, w godzinach od 08:00 – 15:00, nr tel./fax (032) 449-23-12 18. Miejsce i termin składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10; 43-200 Pszczyna 19. Termin złożenia ofert upływa w dniu 20 lipiec 2007r. do godz. 10.00. 20. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego: pok. 45, w dniu 20 lipiec 2007r. do godz. 1030. 21. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 20 lipca 2007r. włącznie. |