Informacja z otwarcia ofert |
Termin składania ofert: 27-11-2017, godz. 10:00Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie. |
|
Informacja z otwarcia ofert |
|
Pszczyna dnia 27 listopada 2017r. Pismo nr IZ.272.13.3.2017 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 27.11.2017r. Podstawa prawna art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24). Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.13.2017 na realizację zamówienia Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: (firma oraz adres wykonawcy, który złożył ofertę w terminie; cena, okres gwarancji, warunki płatności, termin wykonania zamówienia). 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „Micro” Marek Kowalski, ul. Lipowa 1, 48-385 Otmuchów: dla części F: a. cena brutto: 246.912,66 zł (słownie: dwieście czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset dwanaście złotych i 66/100 zł); b. okres gwarancji – 36 miesięcy; c. wysokość kary umownej – 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: „AKTIN” Sp. z o.o. ul. Grota – Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec: dla części G: a. cena brutto: 115.227,81 zł (słownie: sto piętnaście tysięcy dwieście dwadzieścia siedem złotych i 81/100 zł); b. okres gwarancji – 36 miesięcy; c. wysokość kary umownej – 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: ELEKTRO Bartłomiej Sygut, ul. Jana Kazimierza 78a, 34-360 Milówka: dla części F: a. cena brutto: 217.710,00 zł (słownie: dwieście siedemnaście tysięcy siedemset dziesięć złotych i 00/100 zł); b. okres gwarancji – 36 miesięcy; c. wysokość kary umownej – 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Infologic s.c. Adam Olszar, Jadwiga Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn: dla części B: a. cena brutto: 129.547,70 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset czterdzieści siedem złotych i 70/100 zł); b. okres gwarancji – 24 miesięcy; c. wysokość kary umownej – 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; dla części D: a. cena brutto: 45.700,28 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy siedemset złotych i 28/100 zł); b. okres gwarancji – 24 miesięcy; c. wysokość kary umownej – 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: KRTech Krzysztof Czyżyk, ul. E. Caspariego 6/4, 41-400 Mysłowice: dla części C: a. cena brutto: 56.351,22 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy trzysta pięćdziesiąt jeden złotych i 22/100 zł); d. okres gwarancji – 36 miesięcy; e. wysokość kary umownej – 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; dla części E: a. cena brutto: 76.021,38 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy dwadzieścia jeden złotych i 38/100 zł); b. okres gwarancji – 24 miesięcy; c. wysokość kary umownej – 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: UniKomp Adam Blankenstein, ul. Piastowska 9, 43-200 Pszczyna: dla części A: f. cena brutto: 642.902,55 zł (słownie: sześćset czterdzieści dwa tysiące dziewięćset dwa złote i 55/100 zł); g. okres gwarancji – 36 miesięcy; h. wysokość kary umownej – 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia; II. Kwota odczytana na otwarciu ofert, którą Zamawiający przeznacza na realizację poszczególnych części zamówienia wynosi: Lp. Część Łączna cena brutto 1. A - sprzęt komputerowy i oprogramowanie 557 841,00 2. B - sprzęt gastronomiczny 113 932,00 3. C - meble biurowe i wyposażenie 61 395,00 4. D - sprzęt geodezyjny i budowlany 65 900,00 5. E - meble biurowe i wyposażenie 65 105,00 6. F - wyposażenie elektryczne 270 000,00 7. G - nauka języków 92 000,00 8. H - pomoce dydaktyczne 7 900,00 Suma 1 234 073,00 Łącznie 1.234.073,00 zł (słownie: jeden milion dwieście trzydzieści cztery tysiące siedemdziesiąt trzy złote i 00/100 zł). III. Informacje dotyczące: terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności zawartych w złożonych ofertach są jednakowe, zgodne z wymaganiami Zamawiającego. IV. Informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl dnia 27 listopada 2017r. V. W terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, tj. do dnia 30.11.2017r. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą złożyć dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. |
|